.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.

اجرای بیش از ۵ هزار آزمایش میکروبی و شیمیایی آب در شهرستان آمل
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد. (ادامه)
تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم/ دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده ....(خبر)
(ادامه)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند. این سبزی باعث حذف عینک می‌شود
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.(ادامه)
(ویدیو) لحظه آزادسازی گروگان‌ها از دست تروریست‌ها
گروهک تروریستی جیش الظلم دیشب چند نفر از افراد یک مجتمع را به گروگان گرفت. یکی از افرادی که در درگیری‌های دیشب چابهار گروگان گرفته شده بود از نیرو‌های سپاه تشکر کرد.(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
چند روزی است موضوع از قطع بیش از ۴ هزار اصله درخت آن هم برای ساخت پارکینگ طرح گردشگری الیمالات شهرستان نور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است / رئیس اداره منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان نور : این درختچه ها و درختان باید قطع می‌شد !(خبر)
(ادامه)
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند. حمله تروریستی در مسکو/ ده‌ها کشته در حادثه تیراندازی به یک تالار موسیقی
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند.(ادامه)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس»  در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند. کشتار در تالار «کروکوس» روسیه / مهاجمان، ۴۰ نفر را کشتند / ۱۰۰ نفر در آتش‌سوزی گرفتار شدند / دستگیری یکی از عاملان حمله / کاخ سفید: اوکراین دخالتی در حمله تروریستی نداشته / کی‌یف: این حمله تروریستی کار نیروهای ویژه روسیه است(خبر)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند.(ادامه)
«آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات جمع شده بود که به دلیل در حال بررسی است، دچار حریق شده بود.» آتش‌سوزی گسترده هتل ۱۵ طبقه در میدان ونک تهران
«آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات جمع شده بود که به دلیل در حال بررسی است، دچار حریق شده بود.»(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد. انتصاب یک مازندرانی به ریاست کمیته عمران و حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.(ادامه)
دختر ۵ ساله‌ای که توسط سرنشینان خودرو پراید ربوده شده بود، درحالی پیدا شد که در نزدیکی یک مجتمع تجاری تفریحی رها شده بود. پلیس دختربچه ربوده شده را پیدا کرد
دختر ۵ ساله‌ای که توسط سرنشینان خودرو پراید ربوده شده بود، درحالی پیدا شد که در نزدیکی یک مجتمع تجاری تفریحی رها شده بود.(ادامه)
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد. خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ۸ ساله
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد. مصر نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داد
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند. طلاق برای زندگی در فضای مجازی
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند.(ادامه)
در نزاع وحشتناکی که بین حدود ۳۰ نفر در سرای پوشاک فروشان مشهد رخ داد، شاگرد آب میوه فروشی با ضربات چاقو به قتل رسید و چند نفر نیز مجروح شدند. آدمکشی کلاه قرمزی در سرای پوشاک فروشان
در نزاع وحشتناکی که بین حدود ۳۰ نفر در سرای پوشاک فروشان مشهد رخ داد، شاگرد آب میوه فروشی با ضربات چاقو به قتل رسید و چند نفر نیز مجروح شدند.(ادامه)
محسنی اژه‌ای گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته اموال بابک زنجانی، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود. اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد
محسنی اژه‌ای گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته اموال بابک زنجانی، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود.(ادامه)
در صد و سی‌ و سومین روز جنگ غزه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند. شهادت ۳ بیمار بر اثر قطع اکسیژن در مجتمع پزشکی ناصر
در صد و سی‌ و سومین روز جنگ غزه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند.(ادامه)
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد. اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ در مازندران
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد.(ادامه)
خبرگزاری رویترز ادعا کرد به نسخه‌ای از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعضای خود دست یافته است که نشان می‌دهد ایران تولید اورانیوم غنی‌شده خود را افزایش داده است. ایران تولید اورانیوم غنی‌شده را افزایش داده است
خبرگزاری رویترز ادعا کرد به نسخه‌ای از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعضای خود دست یافته است که نشان می‌دهد ایران تولید اورانیوم غنی‌شده خود را افزایش داده است.(ادامه)
سازمان جهانی بهداشت بخش اضطراری الشفا را «حمام خون» توصیف کرد. «حمام خون» نام جدید بیمارستان الشفا غزه
سازمان جهانی بهداشت بخش اضطراری الشفا را «حمام خون» توصیف کرد.(ادامه)
 کارمند بازنشسته صدا و سیما خود را از بالای نرده ها مجتمع اداری پایین می اندازد . ماجرای خودکشی کارمند صداوسیما چیست؟
کارمند بازنشسته صدا و سیما خود را از بالای نرده ها مجتمع اداری پایین می اندازد .(ادامه)
تشییع پیکر «پروانه معصومی» در گیلان
مراسم تشییع پیکر پروانه معصومی هنرمند گیلانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت با حضور جمعی از هنرمندان گیلانی در حال برگزاری است.(ادامه)
تبلیغات گسترده یک فروشگاه لوازم خانگی برای خواننده لس‌آنجلس در ساحل توسکاتک مازندران که بهترین نقطه شهر است خبرساز شده است. تصویر تبلیغات گسترده یک فروشگاه در نوشهر برای خواننده لس‌ آنجلسی | صدور مجوز ساخت مجتمع تجاری به نام خواننده لس آنجلسی
تبلیغات گسترده یک فروشگاه لوازم خانگی برای خواننده لس‌آنجلس در ساحل توسکاتک مازندران که بهترین نقطه شهر است خبرساز شده است.(ادامه)
یک مقام رسانه‌ای غزه می‌گوید بولدوزر‌های ارتش اشغالگر به حیاط بیمارستان الشفاء یورش برده، مزار شهدا را کنده و بیش از ۱۰۰ جسد را با خود بردند. مقامات غزه: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را بیرون کشیده و با خود بردند
یک مقام رسانه‌ای غزه می‌گوید بولدوزر‌های ارتش اشغالگر به حیاط بیمارستان الشفاء یورش برده، مزار شهدا را کنده و بیش از ۱۰۰ جسد را با خود بردند.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد. سی‌ان‌ان: هیچ تونلی زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد.(ادامه)
 با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد. مدیر مجتمع دخانیات استان به طور ناگهانی برکنار شد
با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.